Tuheljske Toplice i Terme Tuhelj danas su domaćin 6. Međunarodne konferencije Tourism 365, jednog od najznačajnijih okupljanja turističkih profesionalaca u Hrvatskoj i šire. Konferencija čija je ovogodišnja tema inovativnost i otpornost, ponovno je okupila turističke lidere iz Hrvatske i EU, ali i Kanade, SAD-a, među kojima su i predstavnici globalnih, luksuznih turističkih kompanija.

Prema riječima Ivane Kolar, konzultantice i direktorice konferencije, unatoč brojnim negativnim vijestima, pristižu informacije koje govore da je ova turistička sezona i u Hrvatskoj i u Europi bila uspješna te da se turizam vrača na velika vrata. „Pokazali smo da je otporan, a sad moramo pokazati da je inovativan”, istaknula je Kolar i dodala kako se tržište posljednjih godina izrazito promijenilo, došli su neki novi trendovi, a gosti imaju nove preferencije. Ova je konferencija prilika i mogućnost da se razgovara o tome koliko su se djelatnici u turizmu spremni mijenjati i prilagođavati novim tržišnim prilikama, istaknula je Kolar. U ime krapinsko zagorskog župana Željka Kolara konferenciji je prisustvovala direktorica Poduzetničkog centra KZŽ Helena Matuša, koja je naglasila kako je KZŽ najsnažniji županija u kontinentalne turizmu i da brojke rastu iz godine u godinu. Istaknula je da ponuda raste kvalitativno i kvantitativno, ali i da će ponudu u naredne tri godine obogatiti investicije u turizmu na području KZŽ.

Direktor Hrvatske turističke zajednice, Kristijan Staničić rekao je kako veseli činjenica da i kontinentalne županije bilježe turistički rast. Istaknuo je kako ga na području KZŽ veseli rast u smještajnom segmentu ali i u segmentu ukupne turističke ponude. Naglasio je kako postoji raznolika ponuda od outdoora, enogastronomije, kulturnog turizma prirodnih atrakcija koji mogu biti motiv dolaska tijekom cijele godine. Dodao je i kako vjeruje da će se kroz dodatne zajedničke aktivnosti i kroz aktivnosti koje se provode putem dva javna poziva namijenjena manje razvijenim turističkim područjima i udruženim turističkim zajednicama za što je HTZ ove godine izdvojila 30 milijuna kuna ta ponuda dodatno unaprijediti