Otvoreni grad nedavno je postavljena internetska platforma koja građanima donosi niz online usluga vezanih uz informiranje i komunikaciju s gradskim službama te daje uvid u funkcioniranje Grada Pregrade. Predstavlja pametno iskorištavanje tehnologije u svrhu unaprjeđenja života stanovnika Pregrade. Korištenje platforme vrlo je jednostavno i građani mogu u bilo kojem trenutku, s bilo kojeg računala, tableta ili smartphonea koji ima pristup internetu, koristiti njezine usluge. Osim povećanja efikasnosti, štedi i vrijeme jer više nije potrebno dolaziti u prostorije Gradske uprave kako bi se obavili pojedini poslovi. “Financijske kartice” online je usluga koji nudi sve potrebne informacije o izdanim računima i informacije za njihovo plaćanje. Usluga “iProračun” pruža sve podatke vezane uz proračun i omogućava građanima da se na jednostavan i razumljiv način informiraju, i uključe u proračunske procese. Usluga “mojProračun” izravno uvodi građane u proces kreiranja proračuna. Usluga “iTransparentnost” daje detaljan i ažuran pregled postupaka i ugovora nabave roba ili usluga za koje se proračun isplaćuje. “Sustav informiranja građana” digitalna je usluga koja daje uvid u status obrade predmeta i dokumenata građana u svakom trenutku, a “Digitalni obrasci” usluga je koja omogućava unos obrazaca i pripadajućih privitaka u potpunosti digitalnim putem. Također, građani mogu prijaviti i komunalne probleme, i to koristeći aplikaciju “Na dlanu”. Putem pametnih telefona prijavljuje se problem, označava lokacija i prilaže fotografija s terena. Gradski službenici potom preuzimaju prijavu te ju rješavaju ako je moguće ili prosljeđuju nalog za izvedbu radova vanjskim službama.
Naslovnica Vijesti Stanovnici Pregrade imaju na raspolaganju novu platformu za bolju komunikaciju s gradom