Otvoreni grad nedavno je postavljena internetska platforma koja građanima donosi niz online usluga vezanih uz informiranje i komunikaciju s gradskim službama te daje uvid u funkcioniranje Grada Pregrade. Predstavlja pametno iskorištavanje tehnologije u svrhu unaprjeđenja života stanovnika Pregrade. Korištenje platforme vrlo je jednostavno i građani mogu u bilo kojem trenutku, s bilo kojeg računala, tableta ili smartphonea koji ima pristup internetu, koristiti njezine usluge. Osim povećanja efikasnosti, štedi i vrijeme jer više nije potrebno dolaziti u prostorije Gradske uprave kako bi se obavili pojedini poslovi. Financijske kartice” online je usluga koji nudi sve potrebne informacije o izdanim računima i informacije za njihovo plaćanje. Usluga “iProračun” pruža sve podatke vezane uz proračun i omogućava građanima da se na jednostavan i razumljiv način informiraju, i uključe u proračunske procese. Usluga “mojProračun” izravno uvodi građane u proces kreiranja proračuna. UslugaiTransparentnost” daje detaljan i ažuran pregled postupaka i ugovora nabave roba ili usluga za koje se proračun isplaćuje. “Sustav informiranja građana” digitalna je usluga koja daje uvid u status obrade predmeta i dokumenata građana u svakom trenutku, a “Digitalni obrasci” usluga je koja omogućava unos obrazaca i pripadajućih privitaka u potpunosti digitalnim putem. Također, građani mogu prijaviti i komunalne probleme, i to koristeći aplikaciju “Na dlanu”. Putem pametnih telefona prijavljuje se problem, označava lokacija i prilaže fotografija s terena. Gradski službenici potom preuzimaju prijavu te ju rješavaju ako je moguće ili prosljeđuju nalog za izvedbu radova vanjskim službama.