Zabok je trenutno veliko gradilište. U samom centru odvijaju se radovi na dva velika projekta. To su gradnja RE – generatora, centra urbane kulture i pješačko biciklističkog mosta u sklopu projekta Biciklističke staze BRZO Zabok- Oroslavje. Nenad Miletić, pročelnik Upravnog odjela za komunalno gospodarstvo i javne potrebe Grada Zaboka ističe kako radovi napreduju prema planu. Tako su na gradilištu budućeg RE – generatora završene trakaste temelje na zgradi Regeneratora i inkubatora te armirano-betonske ploče prizemlja na objektu Silos. Ovaj tjedan izvest će se zidovi Regeneratora, temeljni zidovi Inkubatora te zatrpavanje i pripreme za ploču. Radovi na prvom projektu započeli su u svibnju ove godine, a investicija je vrijeda oko 33 milijuna kuna. Iz EU fondova financira se 85 posto, a ostatak Grad Zabok.

Na pješačko -biciklističkom mostu završeno je 90 posto armirano -betonskih radova. U tijeku je izrada izdvedbenog projekta čelične konstrukcije koja će biti zmijolikog oblika, osvijetljen led rasvjetom po uzoru na pješačko-biciklistički most u Kopenhagenu. Radovi na izrade te čelične konstrukcije bi trebali započeti u 12. mjesecu. Bit će to most koji će spojiti Ulicu Matije Gupca sa Zivtovim trgom”, rekao je Miletić. Most sa sjeverne strane započinje neposredno uz kolni prilaz zgrade MUP-a i gradi se iznad Parka Milana Prpića, željezničke pruge i Ulice Ksavera Šandora Gjalskog, da bi s južne strane prošao pored ZIVT-ovog dimnjaka i završio neposredno uz park ispred kuglane u objektu City Park Zabok prema ZIVT-ovom trgu. Taj je most dio projekta Biciklistička staza Zabok – Oroslavje (BRZO). ”Uz pješačko -biciklistički most u centru Zaboka, gradi se i most preko rijeke Krapine koji će spojiti dva grada, Zabok i Oroslavje. Ukupna investicija vrijedna je 13 mil. kuna, od toga 8 mil. kuna su sredstva iz EU fondova, MRRFEU, a ostatak gradova Zabok i Oroslavje, napomenuo je. Od ostalih radova Miletić je istaknuo rekonstrukciju nerazvrstane ceste u Lugu Zabočkom, uz prugu. Prva faza u duljini 350 metara, od mosta preko rijeke Krapine odnosno od nadvožnjaka autoceste do križanja s nerazvrstanom cestom Vulica. Trenutno se gradi potporni zid i planirana je izgradnja oborinske odvodnje, dok će Zagorski vodovod izmijeniti dotrajali vod. nvesticija je ‘teška’ milijun i 480 tisuća kuna, a izvođač radova je obrt Strojni iskop- transport Zajec. Osim toga, traju i radovi na rekonstrukciji parkirališta kod Društvenog doma u Špičkovini