Modernizirana i elektrificirana pruga Zaprešić-Zabok trenutačno je u probnome radu, a početkom listopada u planu je puštanje napona u kontaktnu mrežu. Završetak svih radova te puštanje dionice u promet redovnom brzinom planirano je u prosincu ove godine, odgovorili su nam iz HŽ infrastrukture. Modernizirana dionica pruge duga je 24 kilometra. Projekt obuhvaća rekonstrukciju kolodvora Novi Dvori, Luka, Veliko Trgovišće i Zabok, što podrazumijeva izgradnju novih perona pothodnika, nadstrešnica, parkirališta, rekonstrukciju kolodvorskih zgrada, razdvajanje kolodvora Zabok na putnički i teretni dio, izgradnju nove zgrade za smještaj signalno-sigurnosnih i telekomunikacijskih uređaja te ureda za izvršno osoblje u kolodvoru Zaboku. U stajalištima Pojatno, Kupljenovo i Žeinci izgrađeni su novi peroni, nadstrešnice i parkirališta. U kolodvorima i stajalištima bit će osiguran sustav videonadzora te vizualnog i audio obavještavanja putnika Modernizirano je 15 željezničko-cestovnih prijelaza, četiri će prijelaza spojnim cestama biti preusmjerena na susjedne prijelaze, jedan će biti ukinut, a sve to kako bi se uz povećanje dopuštene brzine prometovanja vlakova podigla i propusnost i razina sigurnosti na sjecištima pruge i cesta. Uređena su, odnosno rekonstruirana te izgrađena četiri nova armiranobetonska mosta Vučerna, Lužki potok, Črnec i Horvacka te cestovni most Horvacka. Na radovima odvodnje uređeno je 35 propusta i kanali te na mjestima gdje je to bilo potrebno uporni/potporni zidovi. S obzirom na to da će do Zaboka voziti elektromotorni vlakovi, to će pridonijeti zaštiti okoliša, i to smanjenjem emisije plinova te smanjenjem buke, kažu u HŽ Infrastrukturi. Ukupna vrijednost projekta je 80,8 milijuna eura, a nakon obnove maksimalna brzina bit će 120km/h.